Zmiany dotyczące obsługi klientów w Inspektoracie ZUS w Dzierżoniowie

 17 maja br. – w związku z przeprowadzką do tymczasowej lokalizacji przy ul. Pocztowej 3 – niedostępna będzie bezpośrednia obsługa klientów w Inspektoracie w Dzierżoniowie przy ul. Andersa 6a.


Wnioski oraz dokumenty będzie można składać bez osobistego kontaktu z pracownikiem ZUS do specjalnej skrzynki na dokumenty w placówce przy ul. Andersa 6a.


Bezpośrednia obsługa klientów możliwa jest w następujących jednostkach terenowych:


Oddział ZUS w Wałbrzychu

Inspektorat ZUS w Jeleniej Górze

Inspektorat ZUS w Kamiennej Górze

Inspektorat ZUS w Kłodzku

Inspektorat ZUS w Lubaniu

Inspektorat ZUS w Świdnicy

Biuro Terenowe ZUS w Ząbkowicach Śląskich

Biuro Terenowe ZUS w Zgorzelcu

Od 18 maja 2021 r. do 31 grudnia 2022 r. bezpośrednia obsługa klientów w Inspektoracie w Dzierżoniowie będzie odbywać się w nowej lokalizacji przy ul. Pocztowej 3. Jest to tymczasowa lokalizacja na czas remontu placówki przy ul. Andersa 6a.


Wnioski oraz dokumenty będzie można składać w placówce przy ul. Pocztowej 3 bez osobistego kontaktu z pracownikiem ZUS – do specjalnej skrzynki na dokumenty.


Zachęcamy także do załatwiania spraw w ZUS bez wychodzenia z domu i skorzystania z e-wizyt. Więcej o e-wizytach w ZUS.


Jesteśmy dostępni również przez internet za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS oraz w kontakcie telefonicznym.


Do dyspozycji Państwa jest ogólnopolska infolinia pod numerem telefonu 22 560 16 00 dostępna w dni robocze (pn.–pt.) w godzinach 7:00–18:00.


Pod numerem tel. 22 11 22 111 do Państwa dyspozycji jest również specjalna infolinia do obsługi spraw związanych z Polskim Bonem Turystycznym.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Czym jest ZUS